Antichamber Review

Antichamber e genul de joc ce sfideaza atat trendul existent in lumea jocurilor video cat si logica acestora. Dar sa clarific: in Antichamber nu totul e ceea ce pare a fi, susul nu e tot timpul sus, josul nu e tot timpul jos si asa mai departe.

Jocul foloseste altfel de mecanici de joc decat suntem obisnuiti in jocurile de gen, insa dupa cateva minute petrecute in joc ajungi sa intelegi cum functioneaza lumea din Antichamber si inveti sa citesti cu atentie sfaturile de pe ecran si sa le intelegi substratul, pentru ca jocul nu te tine de mana si nu iti arata directia in care te indrepti sau din care vi ci mai degraba iti ofera mici hint-uri pe care trebuie sa le descifrezi singur.

Stilul grafic al jocului se potriveste de minune, de la coridoare alb-negru, la scari colorate sau camere multicolore jocul are de toate si nimic nu e la intamplare. Pe parcursul jocului acesta incearca sa iti si ofere sfaturi care sunt utile atat in joc dar sunt mai ales aplicabile in viata de zi cu zi, astfel daca esti o persoana ce e capabila sa asculte sfaturi vei primi jocul cu bratele deschise.

Dupa ce vei juca Antichamber iti va lua ceva timp sa treci la un alt joc pur si simplu pentru ca ai incepe sa vezi labirinturi si provocari logice la tot pasul chiar si jucand Call of Duty insa Antichamber e un joc pe care il recomand fara probleme.

Pret Intreg: 18.99 euro
Cat am platit: Nimic (cred ca l-am luat prin Humble Bundle)
Nota: 7.5/10

Spiderman Homecoming sau despre Daddy Issues

Am fost si sunt fan Spiderman de cand eram mic, aveam jucarii, postere, haine cu el si ma uitam religios la desenele animate, am vazut toate filmele dinainte si am asteptat cu nerabdare acest film deoarece dupa scenele cu el din Civil War am fost convins ca cei de la Marvel stiu cum sa faca un film in care Spiderman sa fie cel din benzile desenate.

Filmul nu m-a dezamagit, e un film bun. E cel mai bun film Marvel ? Nu. E cel mai bun film cu Spiderman ? Poate. E cam la egalitate cu Spiderman 2. E insa o gura de aer proaspat deoarece nu e un film in care universul, galaxia sau planeta sunt in pericol iar personajul negativ nu vrea sa le distruga. E cel mai bun villain din MCU, la egalitate cu Loki si Wilson Fisk. Michael Keaton ca Adrian Toomes/Vulture e una din cele mai inspirate alegeri si poate si de aceea e unul din cele mai bune personaje negative din Universul Marvel.

Povestea filmului e simpla si la obiect, in fond personajul principal e un super-erou de 15 ani ce inca nu stie e…