Steam Reviews - Afterfall Insanity

Al doilea razboi mondial s-a incheiat altfel decat stim noi si a inceput un razboi rece global cu Germania,SUA, Rusia si Polonia in centrul actiunii. Totul degenereaza intr-un al Treilea Razboi Mondial si doar cei ce au apucat sa se ascunda in buncare au supravietuit.

Anul e 2035 si tu esti Albert Tokaj, un psiholog ce trateaza o boala specifica celor ce au stat intr-un spatiu inchis pentru o perioada indelungata. Dar atunci cand si el incepe sa manifeste simptome incepe o cursa contra cronometru.

Afterfall Insanity are o poveste interesanta pana la un punct insa chiar si asa nu am putut sa il joc mail mult de o ora. Ceea ce m-a facut sa il las deoparte a fost faptul ca actorii vocali sunt destul de slabi iar jocul nu este destul de hotarat, vrea sa fie joc horror sau joc action. Daca ar fi fost mai hotarat poate iesea ceva interesant dar asa e un amalgan de elemente din care cel mai sifonat iese jucatorul.

Nici mecanicile de joc nu sunt prea grozave, chiar si cu un gamepad mi-a fost destul de greu sa controlez personajul in momente de actiune, precum alergatul, bataia sau hackingul de terminale.

Grafic, jocul nu arata rau dar din pacate acesta e cam singurul punct pozitiv ce l-am putut gasi, alaturi de povestea oarecum originala.

Pret intreg: Nu mai este pe Steam
Cat am platit: Nimic, era gratis pe Indie Gala
Nota: 2/10

Spiderman Homecoming sau despre Daddy Issues

Am fost si sunt fan Spiderman de cand eram mic, aveam jucarii, postere, haine cu el si ma uitam religios la desenele animate, am vazut toate filmele dinainte si am asteptat cu nerabdare acest film deoarece dupa scenele cu el din Civil War am fost convins ca cei de la Marvel stiu cum sa faca un film in care Spiderman sa fie cel din benzile desenate.

Filmul nu m-a dezamagit, e un film bun. E cel mai bun film Marvel ? Nu. E cel mai bun film cu Spiderman ? Poate. E cam la egalitate cu Spiderman 2. E insa o gura de aer proaspat deoarece nu e un film in care universul, galaxia sau planeta sunt in pericol iar personajul negativ nu vrea sa le distruga. E cel mai bun villain din MCU, la egalitate cu Loki si Wilson Fisk. Michael Keaton ca Adrian Toomes/Vulture e una din cele mai inspirate alegeri si poate si de aceea e unul din cele mai bune personaje negative din Universul Marvel.

Povestea filmului e simpla si la obiect, in fond personajul principal e un super-erou de 15 ani ce inca nu stie e…