Batman: Arkham Asylum Review

Batman s-a nascut in 1939 si de atunci a aparut in numeroase benzi desenate, filme, animatii si jocuri, iar in clipa de fata e alaturi de Superman cel mai popular supererou al DC Comics. Benzile desenate cu el au avut intotdeauna succes, filmele cu Batman sunt printre cele mai apreciate filme bazate pe benzi desenate (exceptand Batman & Robin) iar in domeniul animatiilor, seria animata din anii 90 si mai apoi seria Justice League au aratat ca Batman poate fi transpus perfect in acest mediu.

Nu am zis nimic de jocurile video insa. E destul de greu sa faci un joc bazat pe un personaj de benzi desenate iar pana in 2009 nici Batman nu facea exceptie de la regula. Desi a avut cateva jocuri lansate, unele mai bune iar altele mai rele nimic nu ne-a pregatit pentru ce a urmat. Astfel, in 2009 Rocksteady a lansat Batman Arkham Asylum si nimic nu a mai fost la fel.

Povestea jocului a fost creata in mod special pentru joc de Paul Dini, un scriitor extrem de talentat de la DC Comics si il are in prim plan pe Joker, ce este prins de Batman si incarcerat in Arkham Asylum dar abia acolo Joker isi arata cartile si intoarce casa de nebuni cu susul in jos si Batman trebuie sa il opreasca.

Jocul face o treaba excelenta in a te face sa simti ca esti Cavalerul Negru cu un sistem de combat extrem de bine realizat si usor de folosit si lasandu-te sa folosesti gadgeturile clasice ale lui Batman dar iti si testeaza inteligenta cu elemente de puzzle ce nu au tot timpul raspunsul la vedere astfel incat sa te simti precum cel mai mare detectiv al lumii.

Kevin Conroy, Mark Hamill si Arleen Sorkin, cei ce au fost vocile lui Batman, Joker si Harley Quinn in serialul animat din 1992 s-au intors in pielea personajelor si fac o treaba extraordinara. Insa nici ceilalti actori vocali nu s-au lasat mai prejos iar produsul final arata grija celor de la Rocksteady fata de Batman si dorinta lor de a-i oferi un joc ce merita jucat si merita sa poarte numele de Batman.

Pret normal: 19.99 euro
Cat am platit: 5 euro
Nota: 9.5

Ant-Man

Dupa ce au inregistrat un succes urias facandu-te sa iti pese de un copac si un raton vorbitor cei de la Marvel au decis ca e timpul sa lanseze un alt film destul de riscant, desi personajul principal e in benzile desenate unul extrem de important, el fiind membru fondator al Avengerilor si creator al lui Ultron, si anume un film in care personajul principal poate vorbi cu furnicile si se poate face mic. Ah, si de o furnica. Da, o sa iti pese de o furnica. Go,go Anthony !

Filmul e povestea lui Scott Lang (Paul Rudd), un hot ce petrece mai mult timp la inchisoare decat cu copilul lui caruia i se ofera sansa de a se reabilita atunci cand Hank Pym (Michael Douglas) ii ofera acces la tehnologia ce il poate aduce la dimensiuni atomice. Daca substragi elementele de super-erou din film acesta ramane un film bun si aici ma refer la povestea eroului, pentru ca Scott Lang e un erou destul de placut si extrem de amuzant.

Ant-Man e un film extrem de amuzant pentru ca se potriveste povestii, in f…

Captain America:Civil War

Captain America Civil War e al treilea film cu Captain America, al treilea film cu echipa Razbunatorilor si al 13-lea (!!!) film lansat de Marvel si e un film extrem de bun. Cel mai bun ? Nu sunt sigur, dar e cu siguranta printre cele mai bune. E cu siguranta ce as fi vrut Batman v Superman sa fie.

Povestea filmului pare simpla in esenta, dupa o misiune ce nu decurge conforma planurilor Razbunatorii sunt incoltiti de guvernele lumii si pusi sa semneze un tratat ce garanteaza ca vor lucra sub supravegherea guvernelor insa nu toti sunt de acord cu controlul asa ca o lupta interna are loc.

Practic Razbunatorii se impart in doua tabere, de partea Capitanului America sunt Scarlet Witch, Hawkeye, Ant-Man, The Falcon si The Winter Soldier. De cealalta parte sunt Iron Man, War Machine, Vision, Black Panther, Black Widow si Spiderman. In ciuda faptului ca sunt atatea personaje conflictul filmului e extrem de bine centrat pe Steve Rogers si Bucky Barnes, uneori chiar si pe Tony Stark, pentru a…

Deadpool Review

De curand am realizat care e treaba cu "breaking the fourth wall". Eram familiar cu termenul si ce inseamna el in mod practic dar nu stiam de ce ii zice cum ii zice. Cum am inteles eu treaba cu spargerea peretelui: gandeste-te la orice film sau serial la care te uiti. Gandeste-te cati pereti ai incaperii vezi in imagine. Raspunsul e maxim 3. Niciodata nu o sa vezi 4. Pentru ca acolo unde ar trebui sa fie al patrulea perete e camera de filmat. Pentru actori, sau ma rog, pentru personajele interpretate de ei camera nu exista, acolo se afla un perete cu adevarat. Insa exista anumite personaje ce "vad" ca defapt nu e nici un perete si astfel se adreseaza direct camerei si indirect celui ce se uita la film/serial.

Deadpool e un astfel de personaj. Asa a fost dintotdeauna, de la prima aparitie in benzile desenate cand a fost creat ca o parodie a lui Deathstroke (Deadpool/Deathstroke, Wade Wilson/Slade Wilson) un anti-erou apartinand marii rivale, DC Comics. In timp ce D…