Batman: Arkham Origins Review

Arkham Asylum a fost un succes neasteptat iar Arkham City a depasit in toate privintele primul joc dar apoi cei de la Rocksteady au decis ca nu vor lansa un joc nou cu Batman pana nu vor reusi din nou sa se autodepaseasca, iar pentru a face asteptarea fanilor mai usoara cei de la DC le-au oferit celor de la WB Montreal sansa de a face un joc cu al nostru Cavaler Negru.

Ca poveste, jocul este un prequel, avand loc cu cinci ani inainte de Arkham Asylum si prezentandu-ne un Batman mai tanar, mai putin cunoscut si temut de catre raufacatorii din Gotham si cu Politia pe urmele sale. In acelasi timp vedem prima confruntare dintre Joker si Batman, pe fundalul povestii principale.

Povestea jocului e destul de liniara, Black Mask decide ca Batman e o amenintare asa ca decide sa ofere o recompensa de 50 de milioane de dolari celui ce il va ucide pe liliac, asa ca opt dintre cei mai temuti asasini din lume vin in Gotham in noaptea de Craciun pentru a incerca sa puna mana pe recompensa. Printre cei cu care se infrunta Batman se numara Deathstroke, Bane, Lady Shiva, Electrocutioner, Killer Croc, Enigma, Firefly, Mad Hatter si The Penguin. E impresionant ce au realizat cei de la WB Montreal si anume sa ingramadeasca atatia antagonisti fara sa para extrem de aglomerata lumea jocului.

Ca gameplay, jocul se desfasoara la fel precum Arkham City, iar pe de-o parte acest lucru e ok pentru ca daca nu e stricat nu trebuie modificat dar avand in vedere ca povestea are loc inainte de celelalte jocuri e putin ciudat sa ai acces la anumite tehnologii si ajungi sa te intrebi de ce Batman nu le-a avut la dispozitie in Arkham Asylum. De asemenea Arkham Origins e primul joc din serie cu o componenta de multiplayer insa eu personal nu am simtit necesitatea acesteia desi e destul de distractic, un third person shooter 3v3 cu alti doi jucatori intruchipandu-i pe Batman si Robin. E destul de interesant ca idee dar nu atat de mult incat sa te tina captivat prea mult, mai mult timp am petrecut in joc incercand sa completez misiunile secundare si enigmele lui Enigma.

Grafic jocul arata foarte bine, exact cum te-ai astepta la un joc din 2013 insa asta nu inseamna ca nu a avut probleme la lansare insa acelea au fost legate mai mult de cazaturi prin nivel, sunet sau misiuni imposibil de trecut din cauza unu bug dar acele probleme au fost remediate.

La nivel auditiv jocul se bucura de un cast variat din care fac parte Nolan North, Troy Baker, Roger Craig Smith, Kelly Hu si Tara Strong.

Jocul nu e rau, povestea e suficient de buna incat sa te tina in fata monitorului undeva intre 8 si 12 ore si exista suficiente elemente ce te vor face sa il joci chiar mai mult dar din pacate pare facut doar pentru a lansa inca un joc Batman si nu aduce nimic cu adevarat nou si nimic ce l-ar scoate in evidenta pentru a nu fi doar acelasi Arkham City doar cu alte skin-uri si alta poveste.

Pret Normal: 13.99 euro
Cat am platit: 4.99 euro
Nota: 8/10