Batman: Arkham Origins Review

Arkham Asylum a fost un succes neasteptat iar Arkham City a depasit in toate privintele primul joc dar apoi cei de la Rocksteady au decis ca nu vor lansa un joc nou cu Batman pana nu vor reusi din nou sa se autodepaseasca, iar pentru a face asteptarea fanilor mai usoara cei de la DC le-au oferit celor de la WB Montreal sansa de a face un joc cu al nostru Cavaler Negru.

Ca poveste, jocul este un prequel, avand loc cu cinci ani inainte de Arkham Asylum si prezentandu-ne un Batman mai tanar, mai putin cunoscut si temut de catre raufacatorii din Gotham si cu Politia pe urmele sale. In acelasi timp vedem prima confruntare dintre Joker si Batman, pe fundalul povestii principale.

Povestea jocului e destul de liniara, Black Mask decide ca Batman e o amenintare asa ca decide sa ofere o recompensa de 50 de milioane de dolari celui ce il va ucide pe liliac, asa ca opt dintre cei mai temuti asasini din lume vin in Gotham in noaptea de Craciun pentru a incerca sa puna mana pe recompensa. Printre cei cu care se infrunta Batman se numara Deathstroke, Bane, Lady Shiva, Electrocutioner, Killer Croc, Enigma, Firefly, Mad Hatter si The Penguin. E impresionant ce au realizat cei de la WB Montreal si anume sa ingramadeasca atatia antagonisti fara sa para extrem de aglomerata lumea jocului.

Ca gameplay, jocul se desfasoara la fel precum Arkham City, iar pe de-o parte acest lucru e ok pentru ca daca nu e stricat nu trebuie modificat dar avand in vedere ca povestea are loc inainte de celelalte jocuri e putin ciudat sa ai acces la anumite tehnologii si ajungi sa te intrebi de ce Batman nu le-a avut la dispozitie in Arkham Asylum. De asemenea Arkham Origins e primul joc din serie cu o componenta de multiplayer insa eu personal nu am simtit necesitatea acesteia desi e destul de distractic, un third person shooter 3v3 cu alti doi jucatori intruchipandu-i pe Batman si Robin. E destul de interesant ca idee dar nu atat de mult incat sa te tina captivat prea mult, mai mult timp am petrecut in joc incercand sa completez misiunile secundare si enigmele lui Enigma.

Grafic jocul arata foarte bine, exact cum te-ai astepta la un joc din 2013 insa asta nu inseamna ca nu a avut probleme la lansare insa acelea au fost legate mai mult de cazaturi prin nivel, sunet sau misiuni imposibil de trecut din cauza unu bug dar acele probleme au fost remediate.

La nivel auditiv jocul se bucura de un cast variat din care fac parte Nolan North, Troy Baker, Roger Craig Smith, Kelly Hu si Tara Strong.

Jocul nu e rau, povestea e suficient de buna incat sa te tina in fata monitorului undeva intre 8 si 12 ore si exista suficiente elemente ce te vor face sa il joci chiar mai mult dar din pacate pare facut doar pentru a lansa inca un joc Batman si nu aduce nimic cu adevarat nou si nimic ce l-ar scoate in evidenta pentru a nu fi doar acelasi Arkham City doar cu alte skin-uri si alta poveste.

Pret Normal: 13.99 euro
Cat am platit: 4.99 euro
Nota: 8/10

Ant-Man

Dupa ce au inregistrat un succes urias facandu-te sa iti pese de un copac si un raton vorbitor cei de la Marvel au decis ca e timpul sa lanseze un alt film destul de riscant, desi personajul principal e in benzile desenate unul extrem de important, el fiind membru fondator al Avengerilor si creator al lui Ultron, si anume un film in care personajul principal poate vorbi cu furnicile si se poate face mic. Ah, si de o furnica. Da, o sa iti pese de o furnica. Go,go Anthony !

Filmul e povestea lui Scott Lang (Paul Rudd), un hot ce petrece mai mult timp la inchisoare decat cu copilul lui caruia i se ofera sansa de a se reabilita atunci cand Hank Pym (Michael Douglas) ii ofera acces la tehnologia ce il poate aduce la dimensiuni atomice. Daca substragi elementele de super-erou din film acesta ramane un film bun si aici ma refer la povestea eroului, pentru ca Scott Lang e un erou destul de placut si extrem de amuzant.

Ant-Man e un film extrem de amuzant pentru ca se potriveste povestii, in f…

Captain America:Civil War

Captain America Civil War e al treilea film cu Captain America, al treilea film cu echipa Razbunatorilor si al 13-lea (!!!) film lansat de Marvel si e un film extrem de bun. Cel mai bun ? Nu sunt sigur, dar e cu siguranta printre cele mai bune. E cu siguranta ce as fi vrut Batman v Superman sa fie.

Povestea filmului pare simpla in esenta, dupa o misiune ce nu decurge conforma planurilor Razbunatorii sunt incoltiti de guvernele lumii si pusi sa semneze un tratat ce garanteaza ca vor lucra sub supravegherea guvernelor insa nu toti sunt de acord cu controlul asa ca o lupta interna are loc.

Practic Razbunatorii se impart in doua tabere, de partea Capitanului America sunt Scarlet Witch, Hawkeye, Ant-Man, The Falcon si The Winter Soldier. De cealalta parte sunt Iron Man, War Machine, Vision, Black Panther, Black Widow si Spiderman. In ciuda faptului ca sunt atatea personaje conflictul filmului e extrem de bine centrat pe Steve Rogers si Bucky Barnes, uneori chiar si pe Tony Stark, pentru a…

Deadpool Review

De curand am realizat care e treaba cu "breaking the fourth wall". Eram familiar cu termenul si ce inseamna el in mod practic dar nu stiam de ce ii zice cum ii zice. Cum am inteles eu treaba cu spargerea peretelui: gandeste-te la orice film sau serial la care te uiti. Gandeste-te cati pereti ai incaperii vezi in imagine. Raspunsul e maxim 3. Niciodata nu o sa vezi 4. Pentru ca acolo unde ar trebui sa fie al patrulea perete e camera de filmat. Pentru actori, sau ma rog, pentru personajele interpretate de ei camera nu exista, acolo se afla un perete cu adevarat. Insa exista anumite personaje ce "vad" ca defapt nu e nici un perete si astfel se adreseaza direct camerei si indirect celui ce se uita la film/serial.

Deadpool e un astfel de personaj. Asa a fost dintotdeauna, de la prima aparitie in benzile desenate cand a fost creat ca o parodie a lui Deathstroke (Deadpool/Deathstroke, Wade Wilson/Slade Wilson) un anti-erou apartinand marii rivale, DC Comics. In timp ce D…