Brothers: A Tale of Two Sons Review

Brothers A Tale of Two Sons e povestea tragica a doi frati Naiee si Naia. Chiar de la inceputul jocului ni se arata cum mama lor a murit inecata ceea ce l-a facut pe Naiee, fratele mai mic sa se team de apa. Povestea propriu zisa incepe din momentul in care tatal lor se imbolnaveste si singurul leac ce il poate salva se afla la mare departare,in Copacul Vietii si altfel cei doi pornesc intr-o calatorie fantastica plina de uriasi, grifoni si paianjeni uriasi, nu va pot spune prea multe despre poveste, in special despre final fara a da spoilere uriase asa ca va spun doar ca e o poveste foarte bine croita ce va va tine in fata ecranelor si de ce nu chiar sa va smulga vreo cateva lacrimi.

Am cumparat jocul pentru ca auzisem lucruri bune despr povestea jocului si modul de a controla personajele. Fara un gamepad nu poti juca Brothers, pentru ca fiecare dintre cei doi frati este controlat de un thumbstick iar LT si RT sunt atribuite fiecarui frate ca metoda de interactiune cu mediul.

Iti va lua cateva minute si incercari sa intelegi metoda de control si sa o stapanesti suficient de bine incat sa completezi si cele mai grele puzzle-uri din joc iar aici recunosc, am "trisat" putin. Adica am impartit controller-ul in doua si astfel eu am luat partea dreapta si i-am dat pe mana surorii mele partea stanga, astfel eu l-am controlat pe Naia, fratele mai mare iar ea pe Naiee, fratele mai mic, ceea ce e perfect pentru ca reprezenta perfect realitatea (ca sa vezi, arta imita viata). Ceea ce a urmat a fost o experienta extrem de frumoasa, povestea jocului e spusa intr-un mod extrem de simplist si usor de inteles chiar si de un copil de opt ani iar pe parcursul jocului nu a fost nici un moment in care sa preiau controlul complet adica fiecare puzzle din joc e o combinatie perfecta intre usor si complicat incat sa poata fi rezolvat de oricine, indiferent de varsta.

Grafic, jocul arata foarte bine, arata de parca ar fi o lume de basm, lucru ce reflecta perfect povestea deoarece am avut tot timpul senzatia ca nu joc un joc ci un basm iar datorita graficii ce i se potriveste ca o manusa jocul este cuprins de o atmosfera magica iar cele cateva ore petrecute in fata monitorului vor trece fara sa bagi de seama.

Pret Normal: 14,99 euro
Cat am platit: 1,49 euro
Nota: 8.5/10

Spiderman Homecoming sau despre Daddy Issues

Am fost si sunt fan Spiderman de cand eram mic, aveam jucarii, postere, haine cu el si ma uitam religios la desenele animate, am vazut toate filmele dinainte si am asteptat cu nerabdare acest film deoarece dupa scenele cu el din Civil War am fost convins ca cei de la Marvel stiu cum sa faca un film in care Spiderman sa fie cel din benzile desenate.

Filmul nu m-a dezamagit, e un film bun. E cel mai bun film Marvel ? Nu. E cel mai bun film cu Spiderman ? Poate. E cam la egalitate cu Spiderman 2. E insa o gura de aer proaspat deoarece nu e un film in care universul, galaxia sau planeta sunt in pericol iar personajul negativ nu vrea sa le distruga. E cel mai bun villain din MCU, la egalitate cu Loki si Wilson Fisk. Michael Keaton ca Adrian Toomes/Vulture e una din cele mai inspirate alegeri si poate si de aceea e unul din cele mai bune personaje negative din Universul Marvel.

Povestea filmului e simpla si la obiect, in fond personajul principal e un super-erou de 15 ani ce inca nu stie e…

Arhanghelul Raul

O sa fiu scurt si la obiect, la fel ca si cartea. Arhanghelul Raul e o carte SF scrisa de Ovidiu Eftimie, scriitor pentru Times New Roman, un site de umor destul de cunoscut. La fel ca si articolele de pe site si aceasta carte este plina de glume si majoritatea sunt foarte bune.

Povestea cartii e simpla, Raul, un tip obisnuit ajunge in iad dar e trimis inapoi pe Pamant pentru a opri Apocalipsa. Lui i se mai alatura un agent SRI, nasii de pe trenuri si alte personaje, unele mai traznite decat altele.

Nu vei privi cu aceasi ochi intarzierile trenurilor si circulatul cu "nasul" dupa ce vei citi cartea. Cartea fiind scurta, la doar 170 de pagini, permite povestii sa fie extrem de concisa si in ciuda numeroaselor elemente introduse se misca intr-un ritm alert tinandu-te in priza.

Am citit cartea in aproximativ doua ore si nici nu am simtit cum a trecut timpul iar datorita concentratiei mari de glume pe pagina am fost constant cu un zambet pe buze. Recomand cartea celor ce vor sa…