Brothers: A Tale of Two Sons Review

Brothers A Tale of Two Sons e povestea tragica a doi frati Naiee si Naia. Chiar de la inceputul jocului ni se arata cum mama lor a murit inecata ceea ce l-a facut pe Naiee, fratele mai mic sa se team de apa. Povestea propriu zisa incepe din momentul in care tatal lor se imbolnaveste si singurul leac ce il poate salva se afla la mare departare,in Copacul Vietii si altfel cei doi pornesc intr-o calatorie fantastica plina de uriasi, grifoni si paianjeni uriasi, nu va pot spune prea multe despre poveste, in special despre final fara a da spoilere uriase asa ca va spun doar ca e o poveste foarte bine croita ce va va tine in fata ecranelor si de ce nu chiar sa va smulga vreo cateva lacrimi.

Am cumparat jocul pentru ca auzisem lucruri bune despr povestea jocului si modul de a controla personajele. Fara un gamepad nu poti juca Brothers, pentru ca fiecare dintre cei doi frati este controlat de un thumbstick iar LT si RT sunt atribuite fiecarui frate ca metoda de interactiune cu mediul.

Iti va lua cateva minute si incercari sa intelegi metoda de control si sa o stapanesti suficient de bine incat sa completezi si cele mai grele puzzle-uri din joc iar aici recunosc, am "trisat" putin. Adica am impartit controller-ul in doua si astfel eu am luat partea dreapta si i-am dat pe mana surorii mele partea stanga, astfel eu l-am controlat pe Naia, fratele mai mare iar ea pe Naiee, fratele mai mic, ceea ce e perfect pentru ca reprezenta perfect realitatea (ca sa vezi, arta imita viata). Ceea ce a urmat a fost o experienta extrem de frumoasa, povestea jocului e spusa intr-un mod extrem de simplist si usor de inteles chiar si de un copil de opt ani iar pe parcursul jocului nu a fost nici un moment in care sa preiau controlul complet adica fiecare puzzle din joc e o combinatie perfecta intre usor si complicat incat sa poata fi rezolvat de oricine, indiferent de varsta.

Grafic, jocul arata foarte bine, arata de parca ar fi o lume de basm, lucru ce reflecta perfect povestea deoarece am avut tot timpul senzatia ca nu joc un joc ci un basm iar datorita graficii ce i se potriveste ca o manusa jocul este cuprins de o atmosfera magica iar cele cateva ore petrecute in fata monitorului vor trece fara sa bagi de seama.

Pret Normal: 14,99 euro
Cat am platit: 1,49 euro
Nota: 8.5/10