The Last of Us Remastered Review - PS4

The Last of Us a reprezentat poate ultimul mare titlu lansat pe PS3 si pentru ca a fost atat de bine primit atat de fani cat si de critici cei de la Sony au decis ca jocul merita un nou rand de vopsea si o lansare pe generatia noua de console, in speta pe Playstation 4.

In The Last of Us tu esti Joel, un contrabandist ce incearca sa isi duca existenta la 20 de ani dupa un incident tragic petrecut chiar la inceputul infestarii cu un virus ce transforma oamenii in zombies. La un moment dat el primeste misiunea de a o duce pe Ellie in alt oras deoarece ea e extrem de importanta pentru o grupare paramilitara numita Fireflies. Nu pot sa spun mai multe despre poveste fara a da spoilere si mai ales fara a strica anumite surprize si momente mai tragice insa pot sa spun ca povestea din The Last of Us se aseamana putin cu cea din The Walking Dead Season 1 insa cu mici/mari diferente la anumite capitole.

In esenta The Last of Us e un third person stealth/shooter game in care lupti atat contra zombiilor cat si a oamenilor obisnuiti, acestia din urma fiind mai rai in mod ironic, astfel incat atunci cand vine sfarsitul lumii cei mai mari inamici ai nostrii suntem noi. E un mesaj interesant si doar unul din putinele substraturi ale jocului.

Mecanicile de joc sunt familiare pentru oricine a jucat vreodata un third person dar contine si suficiente elemente de RPG sa il faca mai interesant. De exemplu poti sa iti strangi elementele necesare unui cocktail Molotov dar din cauza unei intamplari sa ai nevoie mai mare de un Health kit si trebuie sa te decizi repede deoarece jocul nu ia pauza in timp ce tu cauti prin rucsac si decizi la ce anume sa folosesti ceea ce ai la dispozitie.

De asemenea Dlc-ul Left Behind ne ofera ocazia de a o cunoaste pe Ellie cea dinainte de intalnirea cu Joel dar contine si parti ce au loc in timpul campaniei principale astfel incat trebuie jucat abia dupa ce ai terminat povestea principala.

La nivel visual si auditiv jocul arata si se aude foarte bine insa pentru ca nu am jucat versiunea de PS3 nu pot spune cat de multe lucruri in plus a adus aceasta remasterizare dar in orice caz jocul merita apreciat.

In concluzie The Last of Us e un must-play pentru orice gamer si mai ales cei ce doresc o experienta imersiva si o poveste ce te poate tine in fata ecranului pentru 10-12 ore.

Nota: 10

Spiderman Homecoming sau despre Daddy Issues

Am fost si sunt fan Spiderman de cand eram mic, aveam jucarii, postere, haine cu el si ma uitam religios la desenele animate, am vazut toate filmele dinainte si am asteptat cu nerabdare acest film deoarece dupa scenele cu el din Civil War am fost convins ca cei de la Marvel stiu cum sa faca un film in care Spiderman sa fie cel din benzile desenate.

Filmul nu m-a dezamagit, e un film bun. E cel mai bun film Marvel ? Nu. E cel mai bun film cu Spiderman ? Poate. E cam la egalitate cu Spiderman 2. E insa o gura de aer proaspat deoarece nu e un film in care universul, galaxia sau planeta sunt in pericol iar personajul negativ nu vrea sa le distruga. E cel mai bun villain din MCU, la egalitate cu Loki si Wilson Fisk. Michael Keaton ca Adrian Toomes/Vulture e una din cele mai inspirate alegeri si poate si de aceea e unul din cele mai bune personaje negative din Universul Marvel.

Povestea filmului e simpla si la obiect, in fond personajul principal e un super-erou de 15 ani ce inca nu stie e…