Deadpool Review

De curand am realizat care e treaba cu "breaking the fourth wall". Eram familiar cu termenul si ce inseamna el in mod practic dar nu stiam de ce ii zice cum ii zice. Cum am inteles eu treaba cu spargerea peretelui: gandeste-te la orice film sau serial la care te uiti. Gandeste-te cati pereti ai incaperii vezi in imagine. Raspunsul e maxim 3. Niciodata nu o sa vezi 4. Pentru ca acolo unde ar trebui sa fie al patrulea perete e camera de filmat. Pentru actori, sau ma rog, pentru personajele interpretate de ei camera nu exista, acolo se afla un perete cu adevarat. Insa exista anumite personaje ce "vad" ca defapt nu e nici un perete si astfel se adreseaza direct camerei si indirect celui ce se uita la film/serial.

Deadpool e un astfel de personaj. Asa a fost dintotdeauna, de la prima aparitie in benzile desenate cand a fost creat ca o parodie a lui Deathstroke (Deadpool/Deathstroke, Wade Wilson/Slade Wilson) un anti-erou apartinand marii rivale, DC Comics. In timp ce Deathstroke se lupta cu Batman sau mai des cu Tinerii Titani, Deadpool al nostru face nazbatii alaturi de cei din X-Men si mai ales alaturi de Cable si Wolverine.

Dupa ce au gafat-o rau de tot cu portretizarea lui Deadpool in X-Men Origins:Wolverine cei de la Fox au reusit totusi sa dreaga busuiocul (cred ca asta e expresia) si sa ne ofere un film excelent in care parca au scos totul direct de pe paginile benzilor desenate, de la costum la sarcasmul lui Deadpool si mai ales la momentele cand Pool al nostru ni se adreseaza direct noua, celor ce il urmarim.

Nu vreau sa spun prea multe lucruri de film pentru ca nu vreau sa stric nici un moment din poveste, e un film ce chiar merita vazut fara sa iti zica cineva o gluma sau o anumita faza din film. Tot ce vreau sa spun e ca desi povestea e destul de cliseica, e spusa intr-un asa mod incat nici nu vei realiza cand au trecut doua ore si se aprind luminile in sala.

Filmul are rating R, sau mai romaneste spus are 18+ si asta il va face sa nu aiba incasari la fel de mari precum un Avengers, Man of Steel sau X-Men si tocmai de aceea trebuie sa mergi sa il vezi la cinema, ca sa aratam celor de la Fox ca exista public si pentru asa ceva si ca nu toate filmele trebuie facute sa placa tuturor, de la sugar la pensionar. Inca imi pare rau ca tot din cauza ratingului Dredd nu a fost un succes financiar si nu a primit o continuare dar se pare ca Deadpool o duce mai bine din moment ce au aparut stiri cum ca studioul deja a dat unda verde unui sequel. Fuck yeah !

Ca mentiuni speciale as vrea sa aplaud performanta lui Ryan Reynolds, se vede ca a pus suflet in acest film, de asemenea Morena Baccarin s-a potrivit de minune atat cu el cat si cu tonul filmului iar la ea nu ai cum sa nu te uiti cu placere. De asemenea in film apar si Colossus si Negasonic Teenage Warhead, ei doi reprezentand legatura dintre franciza X-Men si Deadpool, astfel ei exista in acelasi univers si cine stie ce fel de personaje va mai imprumuta Deadpool pe viitor sau de ce nu chiar invers, sa il vedem pe Deadpool intr-un film X-men (desi ma indoiesc). Ah si sa nu uit, Stan Lee are poate cel mai bun cameo al lui intr-un film de pana acum.

Nota: 10+

Ant-Man

Dupa ce au inregistrat un succes urias facandu-te sa iti pese de un copac si un raton vorbitor cei de la Marvel au decis ca e timpul sa lanseze un alt film destul de riscant, desi personajul principal e in benzile desenate unul extrem de important, el fiind membru fondator al Avengerilor si creator al lui Ultron, si anume un film in care personajul principal poate vorbi cu furnicile si se poate face mic. Ah, si de o furnica. Da, o sa iti pese de o furnica. Go,go Anthony !

Filmul e povestea lui Scott Lang (Paul Rudd), un hot ce petrece mai mult timp la inchisoare decat cu copilul lui caruia i se ofera sansa de a se reabilita atunci cand Hank Pym (Michael Douglas) ii ofera acces la tehnologia ce il poate aduce la dimensiuni atomice. Daca substragi elementele de super-erou din film acesta ramane un film bun si aici ma refer la povestea eroului, pentru ca Scott Lang e un erou destul de placut si extrem de amuzant.

Ant-Man e un film extrem de amuzant pentru ca se potriveste povestii, in f…

Captain America:Civil War

Captain America Civil War e al treilea film cu Captain America, al treilea film cu echipa Razbunatorilor si al 13-lea (!!!) film lansat de Marvel si e un film extrem de bun. Cel mai bun ? Nu sunt sigur, dar e cu siguranta printre cele mai bune. E cu siguranta ce as fi vrut Batman v Superman sa fie.

Povestea filmului pare simpla in esenta, dupa o misiune ce nu decurge conforma planurilor Razbunatorii sunt incoltiti de guvernele lumii si pusi sa semneze un tratat ce garanteaza ca vor lucra sub supravegherea guvernelor insa nu toti sunt de acord cu controlul asa ca o lupta interna are loc.

Practic Razbunatorii se impart in doua tabere, de partea Capitanului America sunt Scarlet Witch, Hawkeye, Ant-Man, The Falcon si The Winter Soldier. De cealalta parte sunt Iron Man, War Machine, Vision, Black Panther, Black Widow si Spiderman. In ciuda faptului ca sunt atatea personaje conflictul filmului e extrem de bine centrat pe Steve Rogers si Bucky Barnes, uneori chiar si pe Tony Stark, pentru a…