Mark of the Ninja Review

Jocurile bazate pe stealth sunt preferatele mele si nimic nu poate fi mai silentios si letal decat un ninja.

Mark of the Ninja e un joc stealth cu perspectiva 2D in care tu esti un ninja ce face parte dintr-un clan ce se foloseste de un tip special de vopsea pentru a-si tatua membrii, vopsea ce le ofera anumite avantaje, cum ar fi posibilitatea de a vedea prin pereti, prin furtuni de nisip, posibilitatea de a te misca extrem de repede si extrem de silentios.

Povestea jocului are loc in Japonia, si spune povestea unui ninja ce apartine clanului Hisomu ce tocmai isi primeste tatuajele si este trimis de maestrul sau sa il elimine pe liderul unei grupari militare ce incearca sa omoare clanul. Pare simpla dar are anumite intorsaturi de situatie ce te vor face sa joci in continuare, incercand sa afli ce se intampla in continuare.

Gameplay-ul e destul de simplu in teorie, fiind un mediu 2D sunt extrem de putin de locuri in care poti sa te ascunzi astfel incat jocul te face sa gandesti inainte de a pasi din ascunzatoarea in care esti si sa incerci sa gasesti ruta cat mai putin riscanta, fara a te trezi cu paznici pe capul tau si cu gloante zburand dupa tine.

Ca orice alt ninja ce se respecta ai la dispozitie un arsenal destul de bogat, de la sageti normale la sageti otravitoare,fumigene si preferata mea..cutia de carton, in cel mai pur stil Metal Gear. Insa anumite gadgeturi trebuie sa le folosesti cu atentie, deoarece ele produc sunet insa pe ecran ai un indicator ce iti arata daca sunetul va fi auzit de inamici si poti folosi asta in avantajul tau prin a-i atrage in locuri ascunse si a le pune capat zilelor.

Cutscene-urile sunt create intr-un stil de desene animate, total diferit de joc dar ce i se potriveste absolut perfect, din punctul acesta de vedere jocul mi-a adus aminte de Mirror's Edge, un alt joc in care video-urile dintre nivele sunt create intr-un alt mod decat jocul principal.

Vizual, jocul arata foarte bine, jocul de lumini si umbre e realizat foarte frumos si placut ochiului si in combinatie cu sunetul se imbina perfect pentru a crea o atmosfera tensionata dar placuta astfel incat nu vei simti cand au trecut orele.

In concluzie Mark of the Ninja e un joc bun, recomandabil oricui ii place sa se furiseze fara a fi detectat dar si jucatorilor mai casual deorece este suficient de iertator incat sa fie o experienta placuta si pentru cei care nu au rabdarea necesara sa petreaca ore intregi studiind rutele inamicilor.

Nota: 8/10

Ant-Man

Dupa ce au inregistrat un succes urias facandu-te sa iti pese de un copac si un raton vorbitor cei de la Marvel au decis ca e timpul sa lanseze un alt film destul de riscant, desi personajul principal e in benzile desenate unul extrem de important, el fiind membru fondator al Avengerilor si creator al lui Ultron, si anume un film in care personajul principal poate vorbi cu furnicile si se poate face mic. Ah, si de o furnica. Da, o sa iti pese de o furnica. Go,go Anthony !

Filmul e povestea lui Scott Lang (Paul Rudd), un hot ce petrece mai mult timp la inchisoare decat cu copilul lui caruia i se ofera sansa de a se reabilita atunci cand Hank Pym (Michael Douglas) ii ofera acces la tehnologia ce il poate aduce la dimensiuni atomice. Daca substragi elementele de super-erou din film acesta ramane un film bun si aici ma refer la povestea eroului, pentru ca Scott Lang e un erou destul de placut si extrem de amuzant.

Ant-Man e un film extrem de amuzant pentru ca se potriveste povestii, in f…

Captain America:Civil War

Captain America Civil War e al treilea film cu Captain America, al treilea film cu echipa Razbunatorilor si al 13-lea (!!!) film lansat de Marvel si e un film extrem de bun. Cel mai bun ? Nu sunt sigur, dar e cu siguranta printre cele mai bune. E cu siguranta ce as fi vrut Batman v Superman sa fie.

Povestea filmului pare simpla in esenta, dupa o misiune ce nu decurge conforma planurilor Razbunatorii sunt incoltiti de guvernele lumii si pusi sa semneze un tratat ce garanteaza ca vor lucra sub supravegherea guvernelor insa nu toti sunt de acord cu controlul asa ca o lupta interna are loc.

Practic Razbunatorii se impart in doua tabere, de partea Capitanului America sunt Scarlet Witch, Hawkeye, Ant-Man, The Falcon si The Winter Soldier. De cealalta parte sunt Iron Man, War Machine, Vision, Black Panther, Black Widow si Spiderman. In ciuda faptului ca sunt atatea personaje conflictul filmului e extrem de bine centrat pe Steve Rogers si Bucky Barnes, uneori chiar si pe Tony Stark, pentru a…

Deadpool Review

De curand am realizat care e treaba cu "breaking the fourth wall". Eram familiar cu termenul si ce inseamna el in mod practic dar nu stiam de ce ii zice cum ii zice. Cum am inteles eu treaba cu spargerea peretelui: gandeste-te la orice film sau serial la care te uiti. Gandeste-te cati pereti ai incaperii vezi in imagine. Raspunsul e maxim 3. Niciodata nu o sa vezi 4. Pentru ca acolo unde ar trebui sa fie al patrulea perete e camera de filmat. Pentru actori, sau ma rog, pentru personajele interpretate de ei camera nu exista, acolo se afla un perete cu adevarat. Insa exista anumite personaje ce "vad" ca defapt nu e nici un perete si astfel se adreseaza direct camerei si indirect celui ce se uita la film/serial.

Deadpool e un astfel de personaj. Asa a fost dintotdeauna, de la prima aparitie in benzile desenate cand a fost creat ca o parodie a lui Deathstroke (Deadpool/Deathstroke, Wade Wilson/Slade Wilson) un anti-erou apartinand marii rivale, DC Comics. In timp ce D…