Mass Effect 1 Review

Tu esti Shepard. Esti singura speranta a omenirii. Daca nu ai mai auzit de povestea asta pana acum inseamna ca nu ai jucat nici un alt joc sau vazut vreun film. Acum, desi povestea e cliseica pana in maduva oaselor nu am putut sa nu joc un RPG atat de laudat atat de gameri cat si presa de specialitate.

Un alt motiv pentru care am vrut sa joc Mass Effect e faptul ca pe alocuri se inspira din trilogia Fundatia, de Isaac Asimov si ca fan al scriiturii sale nu am putut rata un asemenea joc.

Dupa cum spuneam, povestea e destul de cliseica, tu esti Shepard, un soldat pamantean ales sa devina Spectru, adica un fel de James Bond interspatial ce nu raspunde decat in fata unui consiliu. Totul bine si frumos pentru al nostru oier (Shepard/Shepherd, get it ?)dar fix in misiunea importanta in care isi arata calitatile totul merge prost pentru el. Si de aici urmeaza o poveste demna de Hollywood in care eroul nostru dovedeste tuturor ca defapt se pregateste o conspiratie uriasa pentru a elimina viata din galaxie si isi castiga respectul tuturor.

Desi Mass Effect e un RPG in adn eu nu am simtit asta pentru ca l-am abordat mai mult ca pe un shooter/adventure game. Adica atunci cand eram pe nava si trebuia sa discut cu camarazii jucam la fel ca The Walking Dead, in sensul ca mergeam sa vorbesc cu fiecare in parte si sa ii mangai pe crestet in timp ce le spun ca au facut o treaba buna, dar mai mult am vorbit cu Liara pentru ca...motive. Apoi au existat secventele de actiune in care ma comportam ca in Call of Duty: daca misca, trage dupa el ! Cu exceptia bataliei finale si a inca vreo alte doua, in majoritatea cazurilor nu am prea profitat de elementele de Rpg si anume de ordine date coechipierilor ceea ce arata ca Mass Effect, desi un RPG, a fost facut in asa fel incat sa poata fi jucat si de un jucator ce nu e prea experimentat in astfel de jocuri si astfel au permis ca firul narativ sa fie mai important decat orice altceva si nu au lasat ca un skill tree de exemplu sa fie prioritat in fata povestii. Desi sunt sigur ca pe un nivel mult mai mare de dificultate as fi murit la fiecare 10 secunde, dar asta e alta poveste.

Grafic jocul arata meh, adica nici prea bine nici prea rau. Se vede ca are o varsta dar cel mai rau lucru e ca nu am putut folosi gamepad-ul in joc desi jocul a fost portat de pe Xbox iar controlul Mako-ului, vehicului de teren al lui Shepard, e absolut odios folosind un mouse si tastatura.

In concluzie, Mass Effect e un joc bun, cu o poveste desi cliseica suficient de bine realizata sa te tina in priza si l-as recomanda atat unui avid fan al rpg-urilor cat si unuia care vrea sa fie el salvatorul universului.

Nota:8/10

Ant-Man

Dupa ce au inregistrat un succes urias facandu-te sa iti pese de un copac si un raton vorbitor cei de la Marvel au decis ca e timpul sa lanseze un alt film destul de riscant, desi personajul principal e in benzile desenate unul extrem de important, el fiind membru fondator al Avengerilor si creator al lui Ultron, si anume un film in care personajul principal poate vorbi cu furnicile si se poate face mic. Ah, si de o furnica. Da, o sa iti pese de o furnica. Go,go Anthony !

Filmul e povestea lui Scott Lang (Paul Rudd), un hot ce petrece mai mult timp la inchisoare decat cu copilul lui caruia i se ofera sansa de a se reabilita atunci cand Hank Pym (Michael Douglas) ii ofera acces la tehnologia ce il poate aduce la dimensiuni atomice. Daca substragi elementele de super-erou din film acesta ramane un film bun si aici ma refer la povestea eroului, pentru ca Scott Lang e un erou destul de placut si extrem de amuzant.

Ant-Man e un film extrem de amuzant pentru ca se potriveste povestii, in f…

Captain America:Civil War

Captain America Civil War e al treilea film cu Captain America, al treilea film cu echipa Razbunatorilor si al 13-lea (!!!) film lansat de Marvel si e un film extrem de bun. Cel mai bun ? Nu sunt sigur, dar e cu siguranta printre cele mai bune. E cu siguranta ce as fi vrut Batman v Superman sa fie.

Povestea filmului pare simpla in esenta, dupa o misiune ce nu decurge conforma planurilor Razbunatorii sunt incoltiti de guvernele lumii si pusi sa semneze un tratat ce garanteaza ca vor lucra sub supravegherea guvernelor insa nu toti sunt de acord cu controlul asa ca o lupta interna are loc.

Practic Razbunatorii se impart in doua tabere, de partea Capitanului America sunt Scarlet Witch, Hawkeye, Ant-Man, The Falcon si The Winter Soldier. De cealalta parte sunt Iron Man, War Machine, Vision, Black Panther, Black Widow si Spiderman. In ciuda faptului ca sunt atatea personaje conflictul filmului e extrem de bine centrat pe Steve Rogers si Bucky Barnes, uneori chiar si pe Tony Stark, pentru a…

Deadpool Review

De curand am realizat care e treaba cu "breaking the fourth wall". Eram familiar cu termenul si ce inseamna el in mod practic dar nu stiam de ce ii zice cum ii zice. Cum am inteles eu treaba cu spargerea peretelui: gandeste-te la orice film sau serial la care te uiti. Gandeste-te cati pereti ai incaperii vezi in imagine. Raspunsul e maxim 3. Niciodata nu o sa vezi 4. Pentru ca acolo unde ar trebui sa fie al patrulea perete e camera de filmat. Pentru actori, sau ma rog, pentru personajele interpretate de ei camera nu exista, acolo se afla un perete cu adevarat. Insa exista anumite personaje ce "vad" ca defapt nu e nici un perete si astfel se adreseaza direct camerei si indirect celui ce se uita la film/serial.

Deadpool e un astfel de personaj. Asa a fost dintotdeauna, de la prima aparitie in benzile desenate cand a fost creat ca o parodie a lui Deathstroke (Deadpool/Deathstroke, Wade Wilson/Slade Wilson) un anti-erou apartinand marii rivale, DC Comics. In timp ce D…